poniedziałek, 26 marca 2012

Prolog

Prolog
Zostając w tyle nigdy nie pójdziesz do przodu, a myśląc o przeszłości nie dojdziesz do przyszłości. Ostatnio moje życie się zmienia, ja się zmieniam. Mam dość tego, że wszyscy mną pomiatają tylko dlatego że nie noszę różowych ciuchów czy też nie maluję się tak, żeby szpachelką ściągać. Na szczęście już nie długo wszystko się zmieni, w końcu zamknę ten rozdział.

*********************
Hej wszystkim mam nadzieję, że mój blog Wam się spodoba. Dla tych, którzy nie wiedzą będzie to historia o pewnej dziewczynie oraz o ONE DIRECTION. 

6 komentarzy:

  1. ale cudowny<3
    zapraszam do siebie: http://free-fallin-one-direction.blogspot.com/
    mam nadzieję, że również odwdzięczysz się kom i opinią:) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno się domyślić , o czym będzie ... W jaki sposób pozna chłopaków ( czy może już ich zna ) . o.O
    Czekam na pierwszy rozdział . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę zdradzić, że jeszcze ich nie zna ; ) Jutro, albo dziś dam bohaterów tylko muszę jeszcze pogadać z kumpelą, bo razem piszemy ; )

      Usuń
  3. Zapowiada sie ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo ciekawie się robi i to bardzo :D
    już się nie mogę doczekać kolejnych rozdziałów xD
    widzę , że z Karoliną będziesz pisać w, więc na pewno będzie się działo :P

    a mam pytanie ? dalej będziesz prowadzić swój blog ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ; ) będę prowadzić oby dwa w miarę możliwości ; ) mam już początek na http://stey-czy-lexer.blogspot.com/

      Usuń